Pedagóg | Školenie, kontinuálne vzdelávanie, aktivita | Uznané kredity | Spolu |
|
PaedDr. Ján Palko | Projektové vyučovanie vo vybranej téme vyučovacieho predmetu | 10 | 81 |
Dosahovanie psychickej odolnosti.zvládanie stresu a syndrómu vyhorenia učiteľa | 2 |
Využívanie interaktívnej techniky vo vyučovacom procese | 15 |
Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov SŠ | 14 |
Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 |
Maturitná skúška z odborných predmetov na SOŠ | 15 |
|
PhDr. Karin Bugalová | Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 | 95 |
Projektové vyučovanie vo vybranej téme vyučovacieho predmetu | 10 |
Za vykonanú rigoróznu skúšku podľa par.53,ods.8,zák.č.131/2002 Z.z. o vysokých školách | 60 |
|
Ing. Alena Buchtová | Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 | 75 |
Emocionalita a sebapoznanie v rozvoji osobnosti učiteľa | 14 |
Dosahovanie psychickej odolnosti.zvládanie stresu a syndrómu vyhorenia učiteľa | 2 |
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | 14 |
Riadenie interpersonálnych konfliktov v práci učiteľa | 10 |
Projektové vyučovanie vo vybranej téme vyučovacieho predmetu | 10 |
|
Mgr. Peter Kubiš | Modernizácia vzdelávania na strednej škole s podporou IKT | 35 | 101 |
Využívanie interaktívnej techniky vo vyučovacom procese | 15 |
Dosahovanie psychickej odolnosti.zvládanie stresu a syndrómu vyhorenia učiteľa | 2 |
Projektové vyučovanie vo vybranej téme vyučovacieho predmetu | 10 |
Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov SŠ | 14 |
Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 |
|
Ing. Gabriela Kuchajdíková | Emocionalita a sebapoznanie v rozvoji osobnosti učiteľa | 14 | 108 |
Maturitná skúška z odborných predmetov na SOŠ | 15 |
Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov SŠ | 14 |
Riadenie interpersonálnych konfliktov v práci učiteľa | 10 |
Projektové vyučovanie vo vybranej téme vyučovacieho predmetu | 10 |
Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 |
Asertívne zvládanie náročných komunikačných situácií v práci učiteľa | 10 |
Dosahovanie psychickej odolnosti.zvládanie stresu a syndrómu vyhorenia učiteľa | 10 |
|
Ing. Oľga Časnochová | Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 | 95 |
Modernizácia vzdelávania na strednej škole s podporou IKT | 35 |
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | 21 |
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | 14 |
|
Mgr. Mária Gavenčiaková | Za rozširujúce štúdium v špecializácii slovenský jazyk § 47 a ods.4 zák.č. 390/2011 Z.z. | 60 | 189 |
Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov SŠ | 14 |
Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 |
Riadenie interpersonálnych konfliktov v práci učiteľa | 10 |
Modernizácia vzdelávania na strednej škole s podporou IKT | 35 |
Projektové vyučovanie vo vybranej téme vyučovacieho predmetu | 10 |
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | 21 |
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | 14 |
|
Ing. Renáta Grapová | Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 | 64 |
Maturitná skúška z odborných predmetov na SOŠ | 15 |
Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov SŠ | 14 |
Projektové vyučovanie vo vybranej téme vyučovacieho predmetu | 10 |
|
Mgr. Ján Holák | Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | 14 | 79 |
Lyžiarsky inštruktorský kurz zjazdového lyžovania | 10 |
Súčasné trendy v zjazdovom lyžovaní | 10 |
Projektové vyučovanie vo vybranej téme vyučovacieho predmetu | 10 |
Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov SŠ | 14 |
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | 21 |
|
Ing. Ľuboš Jakubík | Maturitná skúška z odborných predmetov na SOŠ | 15 | 63 |
Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov SŠ | 14 |
AutoCad v školskej praxi | 10 |
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | 14 |
Projektové vyučovanie vo vybranej téme vyučovacieho predmetu | 10 |
|
Bc.Iveta Jozeková | Efektívna komunikácia a asertívne riešenie konfliktov v škole | 12 | 51 |
Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov SŠ | 14 |
Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 |
|
Ing. František Kašuba | Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 | 64 |
Projektové vyučovanie vo vybranej téme vyučovacieho predmetu | 10 |
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | 14 |
Maturitná skúška z odborných predmetov na SOŠ | 15 |
|
Ing. arch.Beáta Kontrišová | Riešenie konfliktných situácií v pedagogickej činnosti učiteľa | 8 | 51 |
Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 |
Projektové vyučovanie vo vybranej téme vyučovacieho predmetu | 4 |
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | 14 |
|
Mgr. Vlasta Kozáková | Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 | 96 |
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | 21 |
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | 14 |
Projektové vyučovanie vo vybranej téme vyučovacieho predmetu | 10 |
Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov SŠ | 14 |
Ako tvoriť tématické výchovno-vzdelávacie plány vo fyzike | 12 |
|
Ing. Stanislav Kuljovský | Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov SŠ | 1 | 72 |
Projektové vyučovanie vo vybranej téme vyučovacieho predmetu | 10 |
Maturitná skúška z odborných predmetov na SOŠ | 15 |
AutoCad v školskej praxi | 10 |
Tvorba edukačných multimédií | 15 |
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | 21 |
|
Mgr. Miroslav Kupčuljak | Efektívna komunikácia a asertívne riešenie konfliktov v škole | 12 | 37 |
Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 |
|
Ing. Jana Majtanová | Tvorba a vyhodnotenie školského testu | 21 | 102 |
Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 |
Využívanie interaktívnej techniky vo vyučovacom procese | 15 |
Dosahovanie psychickej odolnosti.zvládanie stresu a syndrómu vyhorenia učiteľa | 2 |
Maturitná skúška z odborných predmetov na SOŠ | 15 |
Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov SŠ | 14 |
Projektové vyučovanie vo vybranej téme vyučovacieho predmetu | 10 |
|
Bc.Pavol Mrva | Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 | 51 |
Efektívna komunikácia a asertívne riešenie konfliktov v škole | 12 |
Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov SŠ | 14 |
|
Ing. Ivana Nistlerová | Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov SŠ | 14 | 78 |
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | 14 |
Maturitná skúška z odborných predmetov na SOŠ | 15 |
Projektové vyučovanie vo vybranej téme vyučovacieho predmetu | 10 |
Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 |
|
Mgr. Marián Ondrúšek | Lyžiarsky inštruktorský kurz zjazdového lyžovania | 10 | 65 |
Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov SŠ | 14 |
Súčasné trendy v zjazdovom lyžovaní | 10 |
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | 21 |
Lyžiarsky inštruktorský kurz zjazdového lyžovania | 10 |
|
PaedDr. Ján Pitoňák, PhD. | Projektové vyučovanie vo vybranej téme vyučovacieho predmetu | 10 | 70 |
Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov stredných odborných škôl - všeobecnovzdelávacia zložka - frekventanti | 14 |
Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 |
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | 21 |
|
Bc.Peter Raždík | Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 | 37 |
Efektívna komunikácia a asertívne riešenie konfliktov v škole | 12 |
|
Ing. Anna Rebrošová | Riešenie konfliktných situácií v pedagogickej činnosti učiteľa | 8 | 65 |
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | 14 |
Projektové vyučovanie vo vybranej téme vyučovacieho predmetu | 10 |
Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 |
Exel v praxi | 8 |
|
Mgr. Eva Sýkorová | Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 | 109 |
Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | 14 |
Za vykonanie štátnej jazykovej skúšky z cudzieho jazyka v jazykovej škole Žilina | 60 |
Projektové vyučovanie vo vybranej téme vyučovacieho predmetu | 10 |
|
Mgr. Peter Šurina | Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 | 77 |
Efektívna komunikácia a asertívne riešenie konfliktov v škole | 12 |
Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov SŠ | 15 |
AutoCad v školskej praxi | 10 |
Maturitná skúška z odborných predmetov na SOŠ | 15 |
|
Peter Šustek | Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 | 51 |
Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov SŠ | 14 |
Efektívna komunikácia a asertívne riešenie konfliktov v škole | 12 |
|
Mgr. Andrea Trlicová | Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 | 31 |
Využitie textového editora v práci pedagogickývh zamestnancov | 6 |
|
Mgr. Jozef Vilček | Efektívna komunikácia a asertívne riešenie konfliktov v škole | 12 | 37 |
Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 |
|
Mgr. Gabriela Zajvaldová | Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka | 14 | 93 |
Riešenie konfliktných situácií v pedagogickej činnosti učiteľa | 8 |
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | 21 |
Interaktívna tabuľa v edukačnom procese | 15 |
Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 |
Projektové vyučovanie vo vybranej téme vyučovacieho predmetu | 10 |